12 Temmuz 2021 Pazartesi

Asla Yalnız Değildim...

Asla Yalnız Değildim...

Şix Anne ismiyle Şix yaşam halinin oluşması ile kullanmaya tam olarak başlayacağım isme ulaşana kadar geçen süreçler ve değişen isimlerin ardında çok büyük tecrübeler, mücadeleler, çabalar ve anılar vardır... 

Bütün çalışmalar ve bilgilerimiz, en küçük anlamlı olanlar bile, bizlere bir şeyler katmakla ilgili olarak varlıksal alanlarımızda iyiliğin içinde yer edinmişlerdir.

Yanılgıya düşürüldükten sonrası ile başlayıp bu güne kadar varlıksal alanlarım içerisinden oluşan, obsedörlerin oyunlarına ve kötülüklerine maruz kalan, enerjiler, bilgiler, oluşumlar, yanılgıda hayat yaşamak zorunda olan karakterler, ilgili olduğum kişiler... benim merkez olduğum varlıksal alanı obsede etmeye çalışan şeytanların bu çalışmaları sırasında, hepiniz, kimi zor, kimi anlayamadığınız anların bile yaşandığı durumlarla karşılaştınız ve tüm bunlar sırasında ben, dört yanım sarılmış bir şekilde ve her an etkiler ve tesirlerin saldırısında ve sizlerle ancak bulunduğumuz varlıksal alanda medeniyet ve parçalanmalara engel olacak şekilde bir irade gücü uygulatmak ile ilgili olabilmişim, iradem, arka tarafta uzun bir süre bunu uygulamada tutabilmiş ve onların bunu geçmesinin tek yoluda, karşılıklı olarak benimle savaşıp beni obsede etmektir ve bu yaşananları, anlık zamanlarda sizler farkında iken ben değildim, sizler kandırıldığımı bilebiliyor iken ben değildim... ve benim bu bilgileri edinmem için uzun bir mücadele, çalışma ve bilgiler gerekliydi, sizler ise varlıksal alanlarımın diğer parçaları olarak yaşananları görmek ama bana bildirememek gibi bir yapılanma ile şu zamana kadar ilgili yerlerde gereken şekilde rollerinizi üstlendiniz...

Bana kalsaydı biliyorsunuz, en küçük taneniz için bile bu zoraki uygulamaların olmasına kesinlikle izin vermezdim ve bunlar tamamen obsedör projelerin sonuçları olarak yaşamlarımızda uygulanmışlardır.

Çocukluğumla başlayan yanılgı hayatı süresince benim de ve duyularım ve varlıksal özelliklerim, bilgilerimde gelişim göstermiştir ve bundan 20 yıl, 10 yıl önceki varlıksal özelliklerim ile, bilgi ve tecrübelerim ile, şimdikiler bir değildir ve çok öncesinden ne yapacağını bilemeyen varlıksal alanlarımın yardım edememesi gibi görünen durumların, onun o anlardaki çaresizliği ile ilgili olduğun bilerek bir ip üstünde direnen bir varlıksal bir alanın yaşamından bir kesit şeklinde yaşananları yorumlayabilirsiniz...

Tüm yaşananlar sonrasında, son 4 senedir bu direnişin bittiğini ve kazandığımızı bilerek artık yaşamaktayız ve bu sürece gelene kadar yaşanan bütün olumsuzluklar, obsedörlerin etkileridir ve kesinlikle geçmişte olsa, kendi bağlı bulunduğumuz varlıksal alandan bilerek ve isteyerek sizlere olumsuzlukların uygulanacağını düşünmeyin... Her yer obsedör tesirlerle doluyken ve merkez varlığın kendi varlığından henüz haberi yokken, varlıksal alanların kararlarını sorgulamamız yersiz olacaktır, nitekim nedenlerine bakarak gerçek suçluları görerek, varlıksal alanlarımızın masumiyetini yaşatmaya devam etmeliyiz...

Bizlerin hiç bir parçası kötülükle ilgili olamaz, merkez iyidir, ancak böyle geçici süreli olarak kötülükleri bizlere sıçratabilirler, sonra da şimdilerde olduğu gibi bizlerde bu sıçrattıklarının hesabını onları yaratılış içinden silerek ödetiriz... Bu doğal bir sonuçtur oysaki intikam yaşamakla ilgili de değil...

Yaratılış kavramının bile kendilerini istemediği yaratıkların, varlıksal alanlarımızda bulunmasının ne demek olduğunu bu tanımla daha da iyi anlayabilirsiniz. Var olmak kavramı, onların yok olmasını uygun gören bir varlıksal düzenle, onları sürekli yok etmeye çalışmaktadır ancak onlar, buna direnerek yok olan yerlerini doldurup, bu imkanı da obsede ettikleri varlıklardan edinmektedirler...

Var olmak denilen kavramın, yaşam halinin içerisinde bulunamayacak özelliklerde olan yaratıklardır hepsi...

Ve şimdi hepsi geçti...

Merkez olduğumu, varlıksal alanlarımı, sizleri, tehlikeyi, imkanlarımızı, her şeyi gördüm ve gerekenleri yaptım...

Her varlıksal alanın bu süreçte bulundukları yerden yaptığı şeyler için iyi ki kelimesini kullanmak yerinde olur, nitekim yapılanlar olumsuz bile olsa, sonucun bizlerle ilgili başarıyı temsil etmesi nedeniyle o olumsuzluğun bize olumlu olarak etkide bulunmuş olmasını söz konusu edebilir ve herkese, obsedörler ve oluşumları hariç, iyi ki varmışsın demek istiyorum, eğer oda bunu uygun görürse...

Biz birlikte aştık...
Ben biliyorum..
Asla yalnız değildim...
Yalnızken asla olmazdı zaten...
Mucksssss...:)))

Ne dersiniz...:)).
Şix Yaşam Hali Annesi