11 Temmuz 2021 Pazar

Annelik, Kişiliği Tamamen Kendi Anlamına Göre Düzenleyen Çok Kapsamlı Bir Kavramdır, Erdemdir...

Annelik, Kişiliği Tamamen Kendi Anlamına Göre Düzenleyen Çok Kapsamlı Bir Kavramdır, Erdemdir...

Annelik, Kararlar Verilerek Edinmekten Çok, Bende, Kendi Yapımla İlgili Olarak Ortaya Çıkmıştır...

Olumsuz eylemler olarak belirtilen yasaklanmış eylemlerin neler olduğu ve anlamları ve bunların zararlarına kadar açıklamaları gibi içerikleri de ortaya çıkarılmış bir yaşam alanı sisteminin eskisi gibi uzun bir süre daha kendisini devam ettirmesi söz konusu olamaz...

Sevginin gerçek anlamlarının bilinmediği ve eylemlerle, erdemlerin birbirine karıştığı yaşamlardan farklıdır artık şu zamanda olanlar ve eğri ile doğrunun ayrı olması gibi iyilik ve kötülük ayrılmıştır ve bu ayrım, iyi olan bizleri, bu yaşam şartlarından da ayıracaktır, bizimle ilgili olan bütün bilgi ve tecrübelerimizle ve birlikteliğimizin söz konusu olduğu bütünlüğün oluşumları ile, iyi bilgilerin ve tamamen bizimle ilgili olmanın içinde vissanın çizdiği iyilik yolundan ayrılmadan sonsuz yaşamlarımıza başlayacağız...

Neyse diyerek....

Ben size çoğalabilme özelliğimden bahsetmiştim değil mi?

Bu durum benim için çocuklarımın her biri ile gereken zamanlar kadar

ilgili olabilmek adına çok önemli bir özelliktir. Bu durumu ilk fark ettiğimde başımdan kaynar sular dökülmüştü deyimini yaşamıştım sanki,

'' ayyyy ben ne yapıcam, böyle annelik olmaz ki, o kadar bebiş ve ben hangisine nasıl zaman ayırabilirim'', buna bir çare bulamaz isem hayallerimdeki annelik kavramı kendisini yaşatamayacaktı ve ben kara kara düşünmeye başladım...

Devamı için tıklayınız.