5 Eylül 2021 Pazar

Bir Anekdot: Sevgili Farkındalık Enerjilerime Gereken Cevap Olur Sanıyorum....

Bir anekdot: Casus, masus, ajan, najan gibi fısıltılar olmuş... Olsun... Bir de geçmiş epeydir... Ama ben nedenlerini biliyorum. Ses çıkaranları çok seviyor ancak nedenlerini yok ediyorum... Birde belirtmek istiyorum, belki dikkatlerinden kaçmıştır, hiç  bu felsefeyi yapan, bu yasakların uygulanmasını isteyen, sevgiyi ortaya çıkarma derdinde olan ve vissa gibi daha üstün erdemler bütünlüğünü oluşturan biri, sizin sandığınız gibi nasıl casus, masus, ajan olabilir. Ayrıca bu konudaki son anekdot olarak şunu da söylemek istiyorum, ben dünyayı yönetmekten bahsetmiyorum, dünya sandığınız yaşam alanı sistemini yok etmekten bahsediyorum...  Hangi ajan yada casus bunu yapabilir... :)  Hepinizi çok seviyorum... ( Sevgili farkındalık enerjilerime gereken cevap olur sanıyorum ve onların arkasındaki yok olmayı bekleyen obsedör tesirlere...)