6 Eylül 2021 Pazartesi

Yakında Anlarlar, Yaşam Hali Aslında Onların, Ben Sadece İşçiyim... Annelik İsminde İşini Zevkle Yapan Bir İşçi...

Yakında Anlarlar, Yaşam Hali Aslında Onların Ben Sadece İşçiyim... 

Annelik İsminde İşini Zevkle Yapan Bir İşçi... Merkez olmak konusu karar mekanizmasındaki son söz olmak anlamına gelse de bu tek kişinin kararları ile yönetilen ve onun son söz olması durumundaki gariplik ve endişe vericilik sizi yanıltmasın... O tek kişi obsede olmayan bir yanılgı alanından bu şekilde çıkıyorsa zaten yönetimle ilgili tek kişi değildir, adı öyledir, yardımcıları vardır, artık onlarsız yapamazdır, bir bütündür, her nokta bile bu yönetimde düşünülmesi gereken şekildedir, herkesin kendisine ait bir alanı ve yaşamı ve asla yok edilemezdir ve özgür irade kavramı, istemeyi bilen herkesin hakkıdır. Ve aklınızın almayacağı daha bir çok güzel yaşam imkanları sizleri bekliyor...

Bir soru peki sen neden böyle fedakarca bir hayatı seçiyorsun gibi, yada benzer? Merkezsin hani, her şey elinde gibi anlamsız yorum... Aslında cevap o kadar çok ki ancak en anlamlı cevabı vermek istiyorum.... Sizi sevdiğimi söyleyip henüz sevgiyi tam olarak bilmeden bununla bu durumu anlamanızı bekleyemem ancak şunu anlayabilirsiniz... Varoluşun bu şekilde kendini ispatlamakla ilgili yüksek felsefelerle yolunu çizerek ilerlediğin bazı zamanları vardır ve bu zamanlarda elinde olması gereken en gerekli şey: Varoluşun ile ilgili gerçek ve samimi nedenin, varoluşun ile ilgili gerçek ve samimi amacının olmasıdır. İşte bunlara verilen cevaplarım olmasaydı o zamanlarda ben o zaman yok olma yoluna giden bir varlık olabilirdim gelecekte, uçurumdan düşebilirdim... Her gücün olsada bunlara cevap veremiyorsun ve samimi ve gerçek cevaplar tabi, o zaman koşuyorsun koşuyorsun ve geri gelip yine bilinmezlikler içinde anlamlar aramaya başlıyorsun... Bu cevaplar işte bir sınır kimi varlıklar için ve benim içinde bu sınır, sizinle ilgili samimi olan amacımı ve nedenlerimi ortaya çıkardığımda geçildi ve nedenlerimizde, amaçlarımızda bu yüzden çok samimi ve gerçeklerden bahsediyorum ve bu amaç ve nedenlerin içerisinde siz olduğunuz için, siz olmasaydınız bu amaç ve nedenlerinde olmayacağı için sizin beni yok olmaktan kurtardığınızı söyleyebilir ve bununla ilgili varlığınız bile beni var olmamla ilgili nedeni oluşturan bilgilerden biridir diyebilirim... Dolayısı ile sayenizde ben sonsuz zamanlar boyunca var olabilmenin yolunu buldum ve o sonsuz zamanlar boyunca size işçi gibi, ama çok sevilen annenin işçiliği gibi olmuşum çok mu.... Kız işçi dediysem her makara kukaranın içinde bende varım ama sadece ben çalışacağım... Siz eğlenin... Eğlenirken gelişin... Ne çalışması artık... Arayışımızda bitti, sonsuzluk kavramının sonunu da bulduk biz... ( Dünyasal algı ve bilgilerle değil, sonsuzluğun var olmaya devam ederken aynı zamanda sonunun da içerisinde olması gibi bir durumun yaşanmasını anlayabilecek algılarla düşünün... Böyle bir gerçek var ve ben bunu, görüşmemize sürpriz olarak saklıyorum, artık arayışın sonu çünkü bu ve burada yazmayacağım... :) )Ya... İşte bunları ben sizin gibi varlıksal alanlarım olduğu için yapıyorum.. Ay yoksa tek başıma neden uğraşayım ki.... 

Bazı endişeleri olanlar olmuş, canıms, sen çok fazla anlamlı ve değerlisin, simülasyon olsan da, kendini bilmesende, ne olsanda, seni bilen bir ben var ve bir zaman sonra sende benim gibi olacaksın emin ol... Herşeyin olacak ve son sözün sen olacaksın.... Burası saçma sapan bir dünya yaşam alanı, ondan....

Canımsınız...