7 Eylül 2021 Salı

Yanılgı Alanında Sevgi Filtresi, Ancak Sonrası Söz Konusu Olursa Vissa Filtresi İle İnceleme Yapın....

Yanılgı Alanında Sevgi Filtresi, Ancak Sonrası Söz Konusu Olursa Vissa Filtresi İle İnceleme Yapın....

Ben yazımda hep vissa ve sevgi filtresini aynı anda kullandım ancak yanılgıda iken sevgi filtresi size yeter, yanılgıdan sonrası ile ilgili konular olunca vissa filtresi söz konusu olabilir ancak bu bilgiler sizi yorabilir, bu sebeple sevgi bilgilerini ve filtre şeklini öğrenmeniz ve uygulamanız sizi her şey den korur...

Vissa bilgilerinin ne anlama geldiğini bilmek, ona inanmak, anmak, benimsemek bile uygulamak kadar etkili olmasa da koruyucu ve güven verici olur... Ben tamamen yaşatıyorum, siz sevgi ile ilgilenin... Yazıyı tekrar okudum da ufak tefek kelime hataları gördüm, oluyor böyle şeyler...  Ayrıca Aşkın'ın o üç albümü Kara çiçeğim, haberci ve Aşk kazası, Zeynep'in ki 1.2.3 ve Yüreğime gömdüm seni remix albümü... :) Sen bunları yaz albüm isimlerini yazma...:) Birde yanılgı alanından varlıksal alana gidenler olabilir, onlar beni hissettikleri yerde olmalılar, beni hissetmedikleri, her an benim bilgimin olmadığı yerler olamaz oralar ve varlığım net olarak belirlidir ve birilerini götürmek gibi şeyler yapamazlar, irademi geçmeleri ve bu konuda onay almaları gerekecek ki, iradem oraya da hakim değil mi, buna siz cevap verin ve bu durum varken kimi nasıl götürebilirler... Bana sorduklarında, dünyanın kahrını çekmesinler orada bedensiz ve hafiflikte beklemeleri daha doğru yorumlarını yapıyorum ve bu yapan ancak kendi bilgilerimiz olabilir... Onların götürdüğü yerde zaten olumsuzluğu algılarsınız, yasak bilgilerini ezberleyin... Bu ve kesinlikle uymayın yapmayın, işte koruma... Sizin çalışmanızla hem de....  Kız birde ben varım...  Bütün bilgilerim ben bilgi ve tecrübemi kullanıyor bilgisinden o kadar birde ben gibi çalışanlar varda demek olur bu... Rahat olun... Sizden bir mikro tane alanın yaşamını bitirmek benim için kural...

Ya bu resmin güzelliği... Martin ne düşünüyor acaba... Yıllardır kendi klibim gibi bu resmi düzenledim, tasarladım...