18 Şubat 2022 Cuma

Siyasi Bir Açıklama Olarak Algılanmaması Ümidiyle...

Siyasi Bir Açıklama Olarak Algılanmaması Ümidiyle...

Haliyle internet mecrasında gezinen ben, son zamanlarda, hatta bu uzun zamandır bahsedilen bir konu, fikir ve düşünce özgürlüğünün bu ülkede olmadığına dair açıklamalar, bilgiler okudum, okurken de şaşırdım açıkçası... Bir kere benim burada yaptığım bütün çalışmalardan fikir ve düşünce özgürlüğünün bu ülkede tam anlamı ile yaşatıldığı ispatlanabilir özelliklerdedir. Yani kendim ve çalışmalarım adına şu zamana kadar ne dolaylı nede direk olarak hiç bir şekilde bir engel ile karşılaşmadığımı belirtmek isterim. Bu sebeple özellikle bu zamanda böyle bir durumun bu ülkede yaşatılmadığını açıklamak istiyorum. Zamanımızın hakkını yememek lazım. Bu ülkedeki en hassas konular ile ilgili olarak en çarpıcı açıklamaları yapan bu site, ben, bu ülkedeki fikir ve düşünce özgürlüğünün en iyi ve kapsamlı şekilde uygulanabilirliğinin ispatıyız, buna imkan tanıyan millete ve ilgili olan herkese teşekkür etmek isterim, ve böyle söylemlerin böyle bir yerde böyle bir çalışma ile bulunarak doğru olmadığını belirtmek isterim, siyasi bir açıklama olarak algılanmaması ümidiyle, sevgiler...

Hakikat olduğunu düşündüğüm ve söylenmesi gereken her şeyi söylerim ve yazarım, buna da kimse engel olamaz. İşte biz bunu söyleyebilecek imkanları bulunan bir zamanda, dönemde, ülkede ve dünyadayız... Tık.