20 Haziran 2024 Perşembe

Cinsiyet Değiştirme Üzerine Bir Açıklama...

Bir videodaki trans bir bireyin açıklamalarına denk gelince bende bir ses kaydında söylediğim, işlerim olmasaydı galiba transseksüel olurdum konusuna daha da açıklık getirmek istedim. Bu konuyu zaten ses kaydında galiba olarak tanımlamıştım, yani çok emin değildim. Cinsiyet değiştirme, cinsellik konuları benim için hayatımda önem sırasına göre çok altlardadır ve bu sebeple üzerinde doğru düzgün düşündüğüm bir konu bile değildi, ses kaydı sırasında alelade cevap verdiğim bir konuydu... Ancak söyleyebilirim ki, eğer transseksüel olmak gibi bir planım olsaydı bu durum öncellik olarak bazı şartlara bağlı olurdu. 

Mesela cinsiyet değişiminden sonrada sorunsuz bir şekilde orgazm olabilecek miyim?
İstediğim bedensel görünüme sahip olabilecek miyim?
İstediğim rahatlığı yaşayabilecek miyim? Sürecin zorlukları... gibi sorularım, sorunlarım olurdu ve bunlara dair beni memnun edecek cevapları alabildiğimde ancak cinsiyet değiştirmekle ilgili olurdum. Yoksa orgazm olamayacaksam, yada istediğim sonucu alamayacaksam cinsiyet değişimini yapmazdım. 

Zaten dünyanın yalan olduğu, geçici olduğu bilgisi bu konuyu da çok önemli kılmazdı bende, kılmıyor zaten. Mesela işlerim olmasaydı dünyanın ölümlü ve geçici olduğunu da bilerek yaşasaydım ve bu şartları sağlayamasaydım, o zaman olduğum halimle mutlu olmanın yollarını arardım ve mutlaka bulurdum, yani Vil olarak, ki zaten Vil olarak mutluyum... Dünya yaşamı bitene kadar Vil olarak yaşamaya devam ederdim. İçimde kendimi nasıl bildiğim ve nasıl gördüğümü önemseyerek, bunun önemli olduğunu bilerek ve o içimdeki gerçekle zaten bir gün karşılaşacağımdan emin olarak, geçici olan bu dünya yaşamında bütün şartlar ve imkanlara göre en makul nasıl bu süreyi geçirebileceğimle ilgili olurdum ve buna göre kararlar verirdim. Benim, galiba transseksüel olurdum sözümden bu tanımları çıkarın lütfen... 

Şix'in Adenel C sürecinde ortaya çıkması ve Vil'in Şix'e dönüşmesi apayrı bir konu, bu varlıksal alanın tamamen baştan meydana getirmesi ile ilgili, tamamen Vil'in bitmesi ve Şix'in meydana gelmesi ile ilgili, bütün özellikleri ile... Şix'in bu simülasyon sisteminde görünmesi gerek ve bu çok daha anti obsedör bir çalışma... bir cinsiyet değiştirme durumu değil... 

Trans bir bireyin, sevgili trans bireyin açıklamalarını dinleyince bende bu açıklamayı yapmayı düşündüm. Bilginize... Sevgiler.